lördag 8 januari 2011

I'm married!!!

Och har numera efternamnet Fatale, som min svarta skönhet till fru. Mitt artistnamn kommer framöver att vara Früst Fatale. Lite tyskt, lite franskt.....

Bröllopet ägde rum idag på Fågelbro hotell. Har inte velat berätta nått tidigare då mina kvinnliga fans kanske skulle ta illa upp.... Men jag kan säga som så, att helt kört för er övriga är det inte....

Här är jag påväg dit. Kul att gifta sig!!!
Jag och min hustru! (Vi hamnade direkt på freakingnews.com. Det här är världsnyheter)
Fanns en ponnykör på plats för att sjunga bröllopsvalsen
Min nya vän Ma"Hat"Ma var där
Greger blev sen och fick ta en taxi
Men väl framme visade han upp sin nya frilla som han fixat dagen till ära.
Leia kunde inte komma. Hon blev satt i fyllecell efter Femmans möhippa igår...

1 kommentar:

  1. Stort grattis! Kommer det bli några småfrustar i framtiden?

    SvaraRadera